RB:Code_Popup دانلودآهنگ آذری غمگین(آی اوجا داغلار)

دانلودآهنگ آذری غمگین(آی اوجا داغلار)

دانلودآهنگ آذری غمگین(آی اوجا داغلار)

دانلودآهنگ آذری غمگین(آی اوجا داغلار)

دانلودآهنگ آذری غمگین(آی اوجا داغلار)

دانلودآهنگ آذری غمگین(آی اوجا داغلار)
دانلودآهنگ آذری غمگین(آی اوجا داغلار)
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید
جستجوگر گوگل
ساعت
مترجم سایت
آب و هوای استان اردبیل
معرفی این وبسایت به دوستان
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلودآهنگ آذری غمگین(آی اوجا داغلار)

برای شنیدن ودانلود کلیک کنید

Download


تعداد بازديد : 37785
سه شنبه 11 تیر 1392 ساعت: 10:45
نویسنده:
نظرات(6)
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط ساناز در تاریخ 1396/05/20 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

ساناز

عالی بود مرسی

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/01/02 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

mohammad

ممنون آهنگ خوبی بود.شکلک

این نظر توسط فائزه در تاریخ 1393/11/10 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

فائزه

با سلام و خسته نباشید
سایتتون خیلی عالی هستش میخواستم خواهش کنم آهنگ(طاهیره آی طاهیره باشووی گوی سینم) اگر هستش برام ایمیل کنید جایی شنیدم خیلی خوشم اومد خیلی هم دنبال این اهنگ سرچ کردم ولی پیداش نکردم ممنون میشم ازتون..

این نظر توسط ترنم در تاریخ 1393/10/03 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

ترنم

قشنگ بود.خوشم اومد اینگار برای ما خوانده بود.دستتان درد نکند.از اینها اگر بازم داشته باشی ممنون میشوم لطفا برایم ایمیل کنید.
لطفا یک ویدیو موزیک آذی هست که خانم(حدود پنجاه ساله مو مشکی) با یک پسر با هم میخوانند که پسر به مادرش میگوید \"من سنی قربان\"آنرا میشه برایم ایمیل کنید،خیلی ازش خوشم اومده

این نظر توسط مهدی خاکی در تاریخ 1393/01/05 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

مهدی خاکی

سایتت خوبه آقا حسن

این نظر توسط fateme در تاریخ 1392/11/12 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

fateme

سلام
من عاشق اهنگهایی مثل اهنگ متن سایتتون(اون اولیه که یه خانم میخونه)دانلودشم کردم هستم ولی بازم میخام!خیلی هم دنبال این اهنگا سرچ میکنم ولی اون چیزی که میخام پیدا نمیکنم میشه لطفا ازین اهنگای این سبکی بزارید بد لینکشو برام میل کنید....ممنونشکلک


کد امنیتی رفرش
نرم افزار های کاربردی
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان
پیوندهای روزانه