RB:Code_Popup دانلود آهنگ شادی از مهدی احمد وند

دانلود آهنگ شادی از مهدی احمد وند

دانلود آهنگ شادی از مهدی احمد وند

دانلود آهنگ شادی از مهدی احمد وند

دانلود آهنگ شادی از مهدی احمد وند

دانلود آهنگ شادی از مهدی احمد وند
دانلود آهنگ شادی از مهدی احمد وند
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید
جستجوگر گوگل
ساعت
مترجم سایت
آب و هوای استان اردبیل
معرفی این وبسایت به دوستان
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ شادی از مهدی احمد وند

دانلود آهنگ شاد مهدی احمدوند به نام خیلی دوست دارم یه روز

دانلود آهنگ شاد مهدی احمدوند

 

پخش آنلاین آهنگ جدید خیلی دوست دارم یه روز مهدی احمدوند :

[jwplayer mediaid="6499"] 

♫♫♫ متن آهنگ خیلی دوست دارم یه روز مهدی احمدوند ♫♫♫

 خیلی دوست دارم یک روز با تو هم خونه بشم
اگه پیشم نباشی بی تو دیونه میشم
اگه از پیشم بری اگه عشقمو نخوای
نیاد اون روزی که تو دیگه پیش من نیای

آره میمیرم برای تو اگه تنهام بذاری
اگه دستاتو نخوای توی دستام بذاری
اگه بری بی وفا بشی یا ازم جدا بشی
اگه جز من با یکی دیگه آشنا بشی

خیلی بیقرار و خستم به هیچکی دل نبستم
تا روزی که زنده هستم پای عشق تو نشستم
آخه تو قشنگترینی تو مهربونترینی
واسه این دل شکستم تو پناه آخرینی

خیلی واسه تو میمیرم خیلی خوابتو میبینم
اگه تو ازم جدا شی مرگ رو تو چشام میبینم
تو چشای من نگاه کن اسم منو هی صدا کن
خیلی تو برام عزیزی واسه ی دلم دعا کن

من از خودت بدون با ما اینجور تا نکن
عشقو دوست داشتنتو به روی کسی جز من وا نکن
منو پشتت جا نذار همه هستیم مال تو
خودتو توی دل کسی دیگه جز من جا نکن

خیلی بیقرار و خستم به هیچکی دل نبستم
تا روزی که زنده هستم پای عشق تو نشستم
آخه تو قشنگترینی تو مهربونترینی
واسه این دل شکستم تو پناه آخرینی

خیلی واسه تو میمیرم خیلی خوابتو میبینم
اگه تو ازم جدا شی مرگو تو چشام میبینم
تو چشای من نگاه کن اسم منو هی صدا کن
خیلی تو برام عزیزی واسه ی دلم دعا کن

خیلی دوست دارم یک روز خیلی دوست دارم یک روز
خیلی دوست دارم یک روز خیلی دوست دارم یک روز

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

حجم آهنگ : ۳.۴۱ مگابایت

دانلود آهنگ شاد مهدی احمدوند به نام خیلی دوست دارم یه روز

 


تعداد بازديد : 1859
چهارشنبه 04 تیر 1393 ساعت: 9:54
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
نرم افزار های کاربردی
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان
پیوندهای روزانه